RECORD START VOOR BIG BROTHER 7

Bunny_1De openingsavond van alweer de zevende Big Brother op Channel4 in Engeland heeft met een record geopend. Meer dan 8,1 miljoen kijkers (marktaandeel 37%) schakelden in om de kandidaten het huis te zien betreden. De hoogste score sinds BB 1 in 2000 dat 7 miljoen kijkers haalde met 31% marktaandeel. Er is weer een bonte verzameling van kandidaten geselecteerd. Waaronder de ‘Bunny’ rechts…                                                      

5 thoughts on “RECORD START VOOR BIG BROTHER 7

  1. Hi dit is de startpagina van mijn vader zijn laptop. Ik kom dus zo erg vaak op jullie site dat ik dacht laat ik nu maar eens een reactie plaatsen. Verder weet ik niet zo veel te zeggen over dat Big Brother 7 hoor.
    Doeg
    Tess

    Reply
  2. In tenenstelling tot wat in Nederland vaak wordt geschreven en geroepen over BB dat het een eendagsformat zou zijn bewijst dit dus het tegendeel.

    Reply

Leave a Reply

