Bonnie en Viola in het wild

Viola_en_bonnieBonnie St. Claire en Viola Holt krijgen ook een real life show. De dames die vriendschap sloten in het Big Brother huis trekken er voor Talpa op uit. Met een camper duiken ze gezamenlijk de wildernis in. Het programma is een opvolger van Gordon & Joling. Naast de televisieserie heeft duizendpoot Holt zich opgeworpen als de autobiografie schrijfster van Bonnie. Of het boek dik of dun wordt hangt af tot in hoeverre Bonnie terug in de tijd kan qua herinneringen.

14 thoughts on “Bonnie en Viola in het wild

  1. Als ik ergens niet nieuwsgierig naar ben is het wel een reallife soap van Bonny en Viola! Ben bang dat dat Talpa ook geen bakken kijkers gaat opleveren!

    Reply
  2. wat een verkeerde keuze weer van talpa. als ze hun imago willen veranderen, moeten ze ook eens af van de categorie leedvermaak.

    Reply
  3. De interactie tussen Bonnie & Viola was het enige leuke van dat vreschelijke BB-hotel..

    & Ik kreeg sympathie voor Bonnie (echt waar). Voor Viola overigens niet..

    Bonnie is voor mij het levende bewijs dat Drank Meer Kapot Maakt Dan Je Lief Is.

    & Dat zet mij dan weer aan het denken..

    Toedeloe(i) 😉

    Reply
  4. Hm, om de Diva’s Gorden en Joling kan ik altijd wel lachen, en is leuk om naar te kijken, maar Viola zie ik echt niet graag langskomen op m’n scherm. Ik ga er eens naar kijken, maar ik vrees dat het een stuk minder populair word dan G&J.

    Reply
  5. Eindelijk twee vak dames op de TV zij waren erg goed bij Big Brother Hotel zonder die twee was big Brother hotel niets.
    Hou Moet Viola en Bonny laat ze lachen en de kijkers een poepje ruiken

    Reply

Leave a Reply

