Distributie is king

Intercity3Een waarheid als een koe, zeiden ze over Content is King. Jarenlang. Maar vandaag twee opmerkelijke berichten. De NS heeft RTL als contentprovider voor nieuws laten uitstappen in het narrowcasting project. En KPN stapt in op de intercity richting toekomst. KPN gaat treinreizigers televisie…

bieden in intercity treinen. In totaal gaat het om meer dan 1200 rijtuigen die ook worden uitgerust met draadloos internet. Lang leve de distributie. Een ander bericht gaat over het Amerikaanse TV station ABC dat in het najaar zijn distributie definitief uitbreidt naar internet. Het streaming-video experiment is succesvol gebleken. Adverteerders als P&G, Ford en Unilever behaalden hoge recall scores bij het ‘uitzenden’ van commercials van televisieseries online.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s