Top 10 donderdag

Mel Gibson bewijst zijn waarde als vrouwenidool in What women want en helpt Net5 aan een marktaandeel van meer dan 10% in 20-49. Voor de mannen onder ons blijkt zelfs een deerniswekkend potje bekervoetbal tussen Veendam en Feyenoord goed voor meer dan 800.000 kijkers op Talpa. Was er dan helemaal niets beters te zien?

Filmwhat

1 . RTL4 13,9%
2 . NED1 11,9%
3 . SBS6 11,5%
4 . NET5 10,8%
5 . RTL5 9,7%
6 . NED3 8,7%
7 . TALPA 8,7%
8 . NED2 5,0%
9 . VERO 4,7%
10 . RTL7 4,6%
Marktaandeel 20-49 jaar, 18-24 uur (SKO)
Advertisements

5 thoughts on “Top 10 donderdag

  1. 800.000 voetballiefhebbers keken niet alleen naar Feyenoord! Door camera’s op alle velden te hebben kon er snel geschakeld worden naar wedstrijden waar doelpunten vielen. Eens soort van langs de lijn, maar dan op tv met zichtbare doelpunten. Nieuw concept waarbij voetballiefhebber verzekerd is van actie en doelpunten. Vandaar denk ik dat hoge aantal. Mag van mij elke zondagmiddag op tv. Scheelt een boel analysegezeik…

    Reply
  2. @Maarten: Heb je wel gekeken? Er werd elke avond geschakeld tussen 2 wedstrijden, net zoals SBS6 dat de afgelopen jaren deed. Om 23.00 uur volgden alle samenvattingen, met gisteravond het ‘analyse’-gezeik. Niks nieuw concept dus. De enige vernieuwing was het hoge aantal samenvattingen en de supersonische lotingsmachine (geen warme of koude ballen meer), maar toen lag jij denk ik al te slapen.

    Reply
  3. Ik heb eigenlijk alleen de loting gezien. Ging af op het verhaal van een collega. Die vroeg ik waarom hij uberhaupt vrijwillig naar feyenoord-veendam keek en hij kwam dus ongeveer met het verhaal uit mijn reply. Maar ik kan er dus zeker naast zitten. Mocht het niet zo zijn, is het misschien wel een goed plan. Toch?

    Reply
  4. @Maarten: Het is best een goed plan en het is vorig seizoen zelfs uitgevoerd bij Tele2. Tijdens elke speeldag van de eredivisie werd er in een studioprogramma live van wedstrijd naar wedstrijd geschakeld. Vanwege de hoge kosten is het dit seizoen geschrapt door Tele2.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s