Oerlemans praat mond voorbij

Oerlemans_11Reinout Oerlemans stopt met de presentatie van het showprogramma TROS TV Show. De TROS TV Show is volgens Oerlemans niet meer te combineren met zijn werkzaamheden voor zijn tv-productiebedrijf Eyeworks. xe2x80x9cIk denk dat het moment daar is dat ik moet beslissen dat het domein van de TV Show en het soort programma niet meer te combineren is met de onderneming die ik leid en die ook op mijn rug zitxe2x80x9c, aldus Oerlemans in het praatprogramma Pauw & Witteman.

Oerlemans weet nog niet precies wanneer hij met de TV Show stopt. xe2x80x9cDaar ben ik over in gesprek.xe2x80x9d Op de vraag wie een geschikte opvolger voor Reinout zou zijn, zegt hij: xe2x80x9cDat is hartstikke moeilijk. Kom op, we gaan naar een ander onderwerp. Het voelt ongemakkelijk, omdat ik daar midden in zit in dit proces.xe2x80x9d

One thought on “Oerlemans praat mond voorbij

Leave a Reply

