Haalt Evert de Kerst ?

Evert Evert Santegoeds bijt van zich af in de Volkskrant vandaag. Evert staat onder druk met zijn Entertainment Live, dat gisteren toch weer goed was voor een dikke 0,1% kijkdichtheid op 20-49 jaar. Haalt Evert met alledrie zijn kijkers de Kerst? Enige quotes uit het interview:

"..dat ik niet geschikt ben als presentator omdat ik nors zou kijken (hoe kom je daar nou bij, foto) is kritiek die ik boring vind. Ik zie genoeg nietszeggende lachebekjes op het scherm. Ik oefen ook niet voor de spiegel. Joh, het is hartstikke los (Evert kijk nogmaals naar je foto, this is TV man!).."

"..John de Mol ziet een programma in ontwikkeling op een niet ideaal tijdstip. Ik hoorde hem laatst zeggen dat mensen die geacht worden verstand te hebben van televisie, zo dom praten over die vooravond van Talpa. Die vooravond moet gewoon groeien.." (er groeit van alles aan de vooravond, maar daar is Evert geen onderdeel van).

Verder reageert Evert zich af op Albert Verlinde die er wel een miljoenenpubliek op nahoudt. Albert is rancuneus en doet het voor de poen. Evert deed dit werk namelijk al toen "..Albert nog amechtig audities deed voor de ene musical na de ander.." Gezellig, nichten onder elkaar.

3 thoughts on “Haalt Evert de Kerst ?

Leave a Reply

