Top 10 zaterdag

De X Factor op RTL4 trok ruim 100.000 kijkers meer en kwam uit op een ruime 1,7 miljoen. Met weer een mooi marktaandeel in 20-34 jaar: 34%. De laatste stuiptrekkingen van Sonja op Nederland1 leverde 1,1 miljoen kijkers op. Waarvan verreweg de meesten in de categorie schijndood. Net zoveel kijkers trok Campinglife, die daar geen primetime plek op RTL4 voor nodig heeft. Gordon veroorzaakte met zijn modelijn een dikke deuk in Talpa prime time met 0,9% kijkdichtheid in 20-49 jaar. Sonja_89909h_1

1. RTL4 18,3%
2. NED1 14,9%
3. SBS6 13,1%
4. NET5 6,8%
5. RTL5 6,3%
6. TALPA 6,2%
7. VERON 6,0%
8. NED2 4,6%
9. RTL7 4,3%
10. NED3 3,5%
marktaandeel 20-49 jaar, 18-24 uur (SKO)
Advertisements

3 thoughts on “Top 10 zaterdag

  1. dus je maakt een site over TV Formats en dan heb je het bij xc3xa9xc3xa9n van Neerlands grootste TV Iconen over ‘laatste stuiptrekkingen’ van Sonja Barend en publiek dat schijndood zou zijn, waarmee je blijkbaar bedoelt dat als je niet achter de meute aanhuppelt om naar een stel mensen te kijken die geheel onterecht vinden dat zij de X Factor hebben en eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen hadden moeten worden en kijkt naar het programma van Sonja, met een onderwerp notabene wat juist voor dxc3xa9ze weblog interessant zou zijn (De Nederlandse TV door de jaren heen en de verandering in TV FORMATS) dan ben je met nog 1,1 miljoen mensen dus schijndood…

    Maar goed, ondertussen doet de VARA het blijkbaar niet zo gek op de zaterdag… 1,6 miljoen voor Paul de Leeuw, 1,1 miljoen voor Sonja… daar zou een Talpa toch behoorlijk jaloers op kunnen zijn 😉

    Reply
  2. Hoezo humorloos? Wat heeft 1,1 miljoen Nederlanders schijndood noemen omdat ze zich toevallig even niet ongelooflijk aan staan te stellen bij de X Factor en een vakvrouw als Sonja beledigen dan precies met humor te maken? Snap sowieso niet waarom mensen die daar naar kijken dan schijndood zouden moeten zijn en op welk punt dat precies grappig is

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s