Top 10 donderdag

En alhoewel de Feyenoord supporters hun uiterste best deden de kijkcijfers op RTL7 wat op te schroeven, kwam de teller voor de wedstrijd plus festiviteiten niet boven de 2% kijkdichtheid uit. En Albert Heijn – dat gewend is aan grote marktaandelen en volumes – moet met de Topkok op Talpa even diep slikken. De kijkdichtheid is precies 1% in 20-49 jaar.Joop

1. RTL4 15,8%
2. NED3 14,1%
3. SBS6 12,7%
4. NED1 10,7%
5. RTL5 10,6%
6. NET5 7,2%
7. RTL7 5,3%
8. VERON 4,9%
9. NED2 4,3%
10. TALPA 3,3%
marktaandeel 20-49 jaar 18-24 uur
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s