Georgina's Harmonica Harries

Georgina_harmonica_1_1 Het is Sinterklaas. Dus vooruit. Nog meer Playmate nieuws. Nummer 3 voor vandaag. Georgina Verbaan heeft zo weinig borsten over dat ze nepborsten moest dragen tijdens de opnames van (het goed bekeken) xe2x80x99t Schaep met de 5 Pooten. De goedlachse actrice is zo afgevallen, dat haar xe2x80x99Harriesxe2x80x99, zoals ze haar voorgevel liefkozend noemt, nog maar een fractie zijn van het wulpse decolletxc3xa9 waarmee ze Nederland via mannenblad Playboy verleidde. "Ik heb altijd gezegd dat ik geen implantaten had. Zo werkt het nu eenmaal bij mij. Als ik mager ben, heb ik geen borsten. Als ik dikker word, zit het vet er daar het eerste aanxe2x80x9d, grinnikt ze. "Dat bewijs is nu toch wel geleverd.xe2x80x9d (Telegraaf)

2 thoughts on “Georgina's Harmonica Harries

Leave a Reply

