Top 10 maandag

De nummer 1 positie op de commercixc3xable doelgroep 20-49 jaar was gisteren voor de publieke Nederland1. Alhoewel geen van de goed bekeken programma’s als Radar en Spoorloos bovengemiddeld door deze jongere groep bekeken worden, was het in absolute getallen genoeg om het goud op te eisen. Antoinette_radar_2

1. NED1 15,1%
2. RTL4 14,3%
3. SBS6 12,0%
4. NET5 9,3%
5. NED3 9,0%
6. RTL5 7,7%
7. TIEN 5,2%
8. RTL7 5,1%
9. NED2 4,8%
10. VERON 3,9%
marktaandeel 20-49 jaar, 18-24 uur (SKO)
Advertisements

2 thoughts on “Top 10 maandag

  1. Zeer netjes van Nederland 1 om met ‘bejaardentoppers’ als Spoorloos en Radar iedereen te verslaan in de doelgroep 20-49 jaar. Ik ben benieuwd hoe groot het percentage 20-49 jarigen is bij deze programma’s. In elk geval genoeg om zelfs RTL4 te verslaan.

    Reply
  2. de onafhankelijkheid van Radar treft de consument een tijdje.

    En het zou niet meer lang meer duren of er komt een inplosie, want telkens de bedrijven op de vingers tikken onterecht komt een vervolg en dat ziet de consument ook.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s