Jan Smit Tsunami op komst

Animation2 Zanger Jan Smit heeft een contract voor twee jaar gesloten met de TROS. Volgens het contract gaat de Volendammer vier programma’s maken voor de omroep: een derde reallifesoap, een reisprogramma, een serie pleinfeesten en een amusementsprogramma voor de zaterdagavond. Dat hebben beide partijen dinsdag in Volendam bekendgemaakt. De zanger toonde zich verheugd over de samenwerking. xe2x80x9eIk ben blij dat ze het vertrouwen in me hebben en ik heb..

er zin in.xe2x80x9d De soap, Gewoon Jan Smit, komt eind dit jaar op televisie en zal zich concentreren rond Jans nieuwe huis, dat nu in aanbouw is. xe2x80x9eZes slaapkamers en drie badkamersxe2x80x9d, liet hij weten.

Om een en ander te combineren is het aantal optredens dit jaar beperkt tot zo’n honderd, waar het er vorig jaar nog driehonderd waren. xe2x80x9eLiedjes maken en optreden blijven toch mijn grootste passie. Maar nu moet ik mensen zien te boeien zonder dat ik zing. Ik heb er vertrouwen in dat dat me lukt.xe2x80x9d

In het reisprogramma (september) is de Volendammer gastheer in Spanje. Hij laat er vanuit een vakantiepark de omgeving zien aan muzikale vrienden en Nederlandse jongeren. xe2x80x9eEen beetje xc3 la Villa Felderhof.xe2x80x9d

De zaterdagavondshow staat nog in de steigers, maar het is de bedoeling dat Jan dromen van mensen probeert te verwezenlijken. Werktitel: All You Need Is Jan. Jan Smit zegt het meeste zin te hebben in Spanje. xe2x80x9eIk ben natuurlijk jong, dus ik ga er lekker de hort op. ‘s Avonds heb ik vrij.xe2x80x9d  (Telegraaf)

3 thoughts on “Jan Smit Tsunami op komst

  1. bauer heeft toch een exclusiviteits contract waarom horen we daar niks meer over na die opschudding van de promotie van de cd bij Talpa?

    Reply
  2. Eerst de tsunami van de islamisering & nu de tsunami van Jan Smit. Ik ben ook niet de meest hyperpolitiekcorrecte persoon op aarde, maar ik ben toch niet zo voor dit speelse gebruik van dit woord, dat voor zoveel leed heeft gestaan & nog staat..

    Reply

Leave a Reply

