Najib op 19, met stib

Najib_1 RTL pakte afgelopen week een puntje extra marktaandeel met de treurnis die Wit Rusland – Nederland heette. En kwam uit op 32,5% in 20-49 jaar. SBS had een gemiddelde week, maar een puike zondagavond. Niet RTL4 was marktleider met RTL Voetbal en Miljoenenjacht, maar SBS6 werd dat met een aandeel van 17,5%. Met dank aan onder meer Peter R de Vries en Wegmisbruikers. Waarschijnlijk zijn deze programma’s ook nog veel goedkoper dan die van de zender met de beste weervoorspellers. De SBS week kwam uit op 26,6%. Namens de commercielen verder geen noemenswaardig nieuws. Behalve dan dat hun nachtprogrammering geruimd moet worden volgens Slob van de ChristenUnie. Er zou volgens Slob ook iets anders kunnen worden verkocht in de nacht (Gods woord?). De publieken draaiden een regelmatige week met 26,1%. Beste nieuwkomer was Najib wordt wakker (Ned3). Hij werd prima gelanceerd door Ranking the Stars. Kijken of Najib de 1,3 miljoen (no. 19 in de week top 100) kan vasthouden zonder het aanduwen door Paul de Leeuw.

Advertisements

2 thoughts on “Najib op 19, met stib

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s