Beau moet hard afgestraft worden

ZwagermanJoost Zwagerman in Nieuwe Revu over Beau van Erven Dorens: "..Beau spant de kroon als het gaat om erg op tv. Ik heb een zwak voor mensen die een grote mond hebben, dan kun je kijken of iemand die zelf gecreeerde beloftes waar weet te maken. Beau van Erven Dorens had een grote mond en die beloftes zijn tragisch genoeg niet waargemaakt. Wat hij doet is zelfs totaal in tegenspraak met de grote woorden die hij over zichzelf verspreidt. In taalgebruik doet hij alsof hij de nieuwe Bundelaire of Hans Teeuwen is, een rebel. En dan op zondagavond doodleuk met Linda de Mol een volstrekt getruttificeerd programma maken. Dat gaat hij nu weer doen. Hij is geen rebel, maar een grootverdienende, commerciele, behoudende conservatieve, publieksbehagende colbertjesdrager. Het is net also er twee stemmen in zijn hoofd zitten. Iemand al Beau van Erven Dorens moet hard afgestraft worden..".

11 thoughts on “Beau moet hard afgestraft worden

  1. Wat een onzin, mag Beau niet gewoon zijn geld verdienen. En als hij er toeval vxc3xa9xc3xa9l mee verdiend is mooi mee genomen. Want hij moet er voor zo’n gezin voor zorgen. En zo’n grote mond heeft die ook weer niet.

    Reply
  2. Jawel hoor Beau had altijd een hele grote mond over van alles en nog wat , is niet erg want het was ook wel eens zinnig, maar wat ie nu doet, een quizje en straks met lalala mollie een programmaatje nee dat gaat te ver.

    Reply
  3. mmmhhh… intrigeert mij: @wat!!;
    Wat is de betekenis, jouw gevoel bij “lalala mollie”
    Wat wil je daar mee zeggen over Linda de Mol ?? Het klinkt ergens ook wel schattig, waarschijnlijk niet echt OK, maar vooral dat lalala maakt het toch wel mild. Maar WAT bedoel je r nu eigenlijk mee ??

    Reply
  4. Het is lang geleden dat ik het zo eens was met iemand als Zwagerman m.b.t zijn opmerkingen over van Erven Dorens.
    100% juiste constatering. Ik heb het van zeer nabij mogen meemaken.

    Reply
  5. Helaas is Zwagerman zelf ook al regelmatig verschenen in TV programma’s waarvan ik dacht wat moet die man daar. Wellicht heeft zijn knip het toen van zijn verstand gewonnen. Ik denk dat bij het schrijven van dit bericht de knip het ook weer van zijn verstand heeft gewonnen. Al met al een zeer zwakke man dus die Zwagerman.

    Reply
  6. Getrutificeerd? Goh er is nog geen minuut uitgezonden en we plaatsen het al weer in hokjes zwak hoor!

    Eerst kijken, dan bleeren!

    Reply
  7. Heer Zwagerman, ik lees de Linda maar ook de Groene, ik kijk naar de VPRO maar ook naar SBS, ik koop bij de Albert Heijn voorgesneden plakjes kaas in een pakje maar koop ook bij de natuurwinkel, ik ben in Disneyland geweest maar ook in parchtige musea, hemeltje lief, mag ik bestaan? Ontiegelijk stuk godvergeten nietskerel die je bent. Wat ben jij een pannekoek zeg, dankzij dit soort gezeik wordt de planeet niet leuker. Zit je een beetje in een identiteitscrisis ofzo?

    Reply
  8. Beau zorgt ten minste voor vermaak, die Zwagerjongen irriteert alleen met zijn gezanik bij De Wereld Draait Door (beetje de ‘media-expert’ uithangen). Zoek een echte baan of ga in de bieb werken (liefst in de kelder).

    Reply

Leave a Reply

