Oud publiek voor Deep Throat

SopNaar de voorafgaande special met sappige Sophie Hilbrand wilde de 20-34 jarigen onder ons nog wel kijken. De hoogste kijkdichtheid werd in deze groep genoteerd. Maar BNN schoot met Deep Throat zelf haar doel voorbij. Vooral de mensen met een vastgeroest sexleven vonden dit interessant. In menig bejaardenhuis is gisteren een lampje blijven branden. Op 50+ werd het hoogste marktaandeel genoteerd (bijna 50%). Ook de 35-49 jarigen die drukdrukdruk met kinderen zijn waren oververtegenwoordigd. In totaal behaalde Deep Throat bijna een miljoen kijkers. Niet slecht voor dat tijdstip. En 200x zoveel als Christine van der Horst rond die tijd wist te verzamelen.

Advertisements

3 thoughts on “Oud publiek voor Deep Throat

  1. Nou de publieke omroep heeft het voortouw genomen. De commercielen kunnen nu ook gewoon pornofilms gaan uitzenden. Is kijken of er dan wel opeens mensen of politici zijn met een grote bek dat dat toch allemaal schandalig is!

    Dat dit is gebeurd met mijn belastinggeld. Dat is pas schandalig!!!!

    Reply
  2. zou een keer tijd worden dat de commerciele op vrijdag en zaterdag avond laat xxx films ging uitzenden. Is niet zo moeilijk om te bedenken dat iedereen de volgende dag vrij heeft en de drempel veel lager is als een dvd kopen en opzetten..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s