Commercielen worden gedemonteerd

Slopuuuuh_2 ‘Weltmeister demontiert’ kopte de Zwitserse kranten nadat Oranje de pizza’s hadden verpletterd. Bern is van ons, olxc3xa9 olxc3xa9. Hetzelfde geldt ook voor de publieken versus de commercielen. De marktaandelen tot en met mei laten de volgende tussenstand zien op 20-49 jaar: STER 28,0%, RTL 32,1%, SBS 26,7%. Juichen met persberichten voor alledrie. Want ze hebben allemaal een stukkie Talpa gepakt. Maar de STER heeft de meest reden tot juichen. Hun marktaandeel zweeft 3 volle punten boven het gemiddelde van vorig jaar. SBS ligt een fractie hoger. En RTL? Die zit op 32%. Maar dat is dus tot en met mei. En ze beloven dat gemiddelde voor een heel jaar. Maar ja de STER vermorzelt met Oranje momenteel de commercielen. Met een marktaandeel van 75% bijvoorbeeld op maandag. Gister was het zonder Oranje slechts 50%… Kortom de commercielen gedemonteerd. En RTL kan fluiten naar het jaargemiddelde van 32%. En dan moeten de Olympische Spelen nog beginnen. Geld zat dus bij die publieken voor een paar leuke afkoopsommen voor Karel van Doodewaerd, Karel van de Graaf en Ton Verlind..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s