D&D op apegapen

Dullaert_trouwe_hondenogenDe televisieproducenten business is echt kerngezond mensen. Wij lezen bijvoorbeeld op de website van D&D: In the Netherlands D&D is one of the leading fast growing media companies. A great number of new formats concept and programs have been developed in drama, entertainment, infotainment and comedy genres, for a great number of public and commercial broadcasters. D&D bekend van BBC-achtige producties als Welkom Wehkamp, Aperitivo en de TROS muziekspecials heeft desalniettemin surceance van betaling moeten aanvragen. Rondom de deals van D&D hangt vaak een gezonde lucht van vaag zakendoen. Menig bestuurder sneuvelde er al op. Deze bijvoorbeeld. En ook deze en de keizer zelf natuurlijk. Ook hadden we ome Jan van omroep Max die al eens op het punt stond door de pui van D&D te rijden. D&D zelf – Dullaert (foto) en Dumas – geven geen commentaar. Wel hopen ze nog snel hun spiksplinternieuwe TV format Help, ik zoek een goede advocaat te kunnen afronden voor het faillisement.

24 thoughts on “D&D op apegapen

  1. is altijd jammer als het niet lukt. Wellicht toch iets meer externe partijen na toe trekken voor nieuwe media ideeen.
    Het ligt er wel aan hoe diep je zit.
    * Goed 2 formats gratis verkoop ze.

    Het is nog niet te laat.
    Neem maar contact op.

    a.futselaar@gmail.com

    Reply
  2. Alex, ik ben een formatscout voor R&R&R Media. Kun je misschien een tipje van de sluier geven wat betreft je ideeen. Misschien kan ik ze wegzetten bij Channel 4 in de UK. Ik heb in vaker in de markt gehoord dat je briljante formats bedenkt. Heb jij niet de Bus verzonnen?

    Reply
  3. Nou ach dat muisje had inderdaad een staartje. Als je de kop boven de maaiveld steekt krijg je zulke dingen.

    Ik kreeg destijd een mailtje van een winkelier dat ik er wel geld voor moest vragen want voor niks ging de zon op. Dus ik vroeg een bedrag er voor klopt.

    Op een gegeven moment kreeg ik telefoontjes van bewaklings bedrijven, van grote winkeliers, van de overheid. Het werdt te groot, terwijl het eigenlijk een subconcept model was voor een mediaformat werdt het door de media ineens een idee dat voor winkeldieven gepresenteerd als het idee ,en daar stond ik dan.met een bek vol tanden.. De hele pers over me terwijl ik eigenlijk deze dingen in de anoniemiteit wou doen. En eigenlijk geen voorbereiding had genoten.

    Het was echt de bedoeling dat het systeem gratis gemaakt werdt echter men zei dat een bedrage beter zou zijn.

    Later kwam spontaan een sponsor voor hosting en ondersteuning, en het werdt profsioneel. Toen kreeg ik een mailtje dat de overheid het zou overnemen , een hele tijd is er niks aan gedaan tot vd week de overheid toch winkeldieven op youtube zet.

    Nou ach heeft toch geholpen.
    Ja Frankie klopt 😉 Maar verhaal heeft 2 kanten, nu jou kant.

    Reply
  4. Futselaar, jij hebt toch ongeveer alles bedacht wat op televisie was of is tegenwoordig? Ben ook erg benieuwd naar je formats, tipje van de sluier?
    Werk ze

    Reply
  5. Formateur: als je een beetje bekend bent dan vraag je niet dit soort dingen. Maar heb er voldoende liggen is altijd afhankelijk wel of die persoon er voldoende verstand heeft om het te produceren.

    Waar werk jij of heb je een eigen productie bedrijf Formateur ?

    Reply
  6. Alex,
    als jij er voldoende hebt liggen, waarom komen ze dan nooit op de buis? Ik ben ze nog niet tegen gekomen? Dus dan kan je best een tipje van de sluier oplichten, niet

    Reply
  7. Formateur: oke noem eens aantal voorbeelden waar ik in geen gelijk heb ? Kom dan met goede argumenten.

    En dan het volgende voorstel ik noem mijn top 3 formats als jij ze ook noemt 😉

    Reply
  8. Ok, shoot out!
    Alex F. noem je 10 beste(of 5)door jou bedachte ideeen (ze mogen later ook door andere gejat zijn als jij ze maar als 1e bedacht hebt)

    Reply
  9. Formateur: de vraag had ik als eerste gestelt. Dus Formateur kom jij eerst met de formats top 3 dan kom ik er ook aan 😉

    Reply
  10. @Alex F:
    Volgens mij begon jij met roepen dat je zooo veeel goede formats hebt liggen en heb je in het verleden ook al vaker geroepen dat je vanalles bedacht had dus waarom begin jij niet? (je schreef net zelf al dat je alles naar Talpa aan het uploaden was dus al je ideeen zijn nu toch al niet meer geheim..)

    Reply
  11. ca$her: yes aan het uploaden naar Talpa betekend nog steeds niet “hallo hier zijn gratis formats copy en paste… en maak er een eigen formule van”.

    Overgens ca$her natuurlijk heb ik niet alles upgeload (wat een spelling he) maar een gedeelte is net zoiets met vissen (sjit weer een format, lol)

    maar zoals ik al eerder aangaf op:
    13 augustus 2008 om 13:14

    En dan het volgende voorstel ik noem mijn top 3 formats als jij ze ook noemt 😉

    Gewoon heel simpel zijn de regels, laat zien de eerste 3 beste formats die je bedacht hebt dan laat ik er ook 3 zien. Je zou er bijna een format van kunnen maken. En als je er niet serieus op kan reageren doe het dan ook niet.

    Reply
  12. kleine aanvulling en kom dan niet met die onzin programmas van D&D zoals Aperitivo want die gene die dat bedacht heeft moet opgesloten worden hahaha

    Reply
  13. He, wat is er mis met Aperitivo? Die heb ik ooit nog in een ver verleden helpen opzetten. Niet erg chic van je alex.

    Jij moet toch ook weten dat het moeilijk is om a) op de tv te komen en b) dat je ook nog eens de credits krijgt voor je ideeen.

    Kwam na googlen de volgende van je tegen:
    1 School ( life reality prog)
    2 The Level ( Life is hard Game)
    3 Recht is Krom ( wat is recht?)
    4 Ik ken het beter (Ik weet het beter, mensen die dingen beter kunnen dan hun zelf)
    5 Hackers ( Eigentijdse computer programma die zijn grenzen verlegt )
    6 Fashion Passion ( Kleding programma met een tikkeltje meer)
    7 Soul Tv of Music House: Een super concept….
    8 Aan de Oever van de Nacht: Klassieke programma met meer dan alleen dat.
    9 I.Quiz Dagelijkse IQ Quiz.
    10 Call Me Up Tv; Programma waar jij gebelt wordt.
    11 rtl5 zender indeling omgetovert tot een 24uur nieuws zender 😥
    12 Premie Jager Een programma met senstatie Live, Teamplay en :)meer,grensverlegende programma.

    Zijn hier al wat van rond?

    Reply
  14. Ik weet rob was alleen effe uit de test lokken. Aperitivo is niks mis mee alleen het format was iets te verouderd maar kon best. Naam was zeker oke 😉

    Overgens credits zag ik nooit op me bankrekening 😉

    Reply
  15. Oude wijven maar vooral ook blaaskaken en het ergste is nog het taalgebruik en de veelvoud aan spelfouten daarbij.
    Als er een verband bestaat tussen taalverloedering en het geboden televisiemateriaal dan kan het volk zijn hart vasthouden want daar helpt geen enkele onderwijsronde meer tegen ondanks de inspanningen van Dijsselbloem en consorten.

    Reply

Leave a Reply

