Vette dip publieken

Gooisch_trioDe eerste week van het nieuwe seizoen zit er op dames en heren. En de publieken zijn slecht uit de startblokken gekomen. Met een marktaandeel van slechts 23,5% op de 20-49 jarigen is het behelpen na al dat evenementsgeweld. De Paralympische Spelen zullen het aandeel niet verder stuwen. Eredivisie en straks Champions League zeer waarschijnlijk wel. RTL was de winnaar met 32,5%. Da Vinci Code en de Gooische Vrouwen waren hoog scorende programma’s. SBS is de gevaarlijke outsider met 29,7% aandeel. Geholpen door een kreupel Oranje, dat dan weer wel. Maar Wegmisbruikers, Popstars en Red mijn Vakantie zijn de vaste ronkende turbo’s achter het goede aandeel.

Advertisements

2 thoughts on “Vette dip publieken

  1. Wat enorm slecht artikel, dit. Hoezo “vette dip”? En alleen omdat de doelgroep 20-49 jarigen minder keken? Dat zal voor de adverteerders leidend zijn, maar toch niet voor publieken? Als de commercielen de oorlog moeten winnen met films en oefeninterlands…. Goed. Toch weinig mensen die dit artikel zullen lezen….

    Reply
  2. Het is toch gewoon een vette dip. Na al die torenhoge aandelen? En er wordt toch ook gezegd dat dit gaat aantrekken?

    Stoer trouwens, dat je dit zomaar anoniem durft te melden!!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s