Piep, ik ben een omroep

Piep_2 Het is echt een rage aan het worden. Een eigen omroep beginnen. De logica van Gordon om een homo-omroep te beginnen is een regelrechte hit. Nu moet er dus ook een omroep voor dieren komen. Initiatiefneemster Karen Soeters  wil xe2x80x98met meer aandacht voor dieren in de media de balans tussen mens, dier, natuur en milieu gunstig bexc3xafnvloedenxe2x80x99. Hallo! Ben u daar nog? De omroep gaat Piep heten. De vraag is echter, of hiermee niet teveel de nadruk op de muizen komt te liggen. En dus bijvoorbeeld de katten zich daardoor weer gediscrimineerd voelen. En dat daar dan ook weer een omroep voor opgericht moet worden. Er zijn natuurlijk nog volop programma-ideeen nodig. Een paar schoten voor de boeg: Help, Mijn vrouw is een paard, Million Dollar Lemming, de Piepshow … u nog wat?

11 thoughts on “Piep, ik ben een omroep

  1. ben benieuwd want parende dieren (animal sex) mag niet meer op de TV of ze daat werkelijk een boeten krijgen als ze dat laten zien.

    Reply
  2. Hoi Hoi Leuke tv zender.
    Gisteren(donderdag) werd er een intervieuw bij me afgenomen voor /over jullie! Door studenten journalistiek voor http://www.ger.nieuwsbedrijf.nl. Nu dat was geweldig te doen. Maar graag zou ik meer willen betekenen voor de tv omroep. Ik werk sinds jaren als dierentolk en dan echt vanuit het belang voor het dier.
    Meer info op mijn wat oude site http://www.dierentolkgina.nl of me gewoon bellen voor een gezellig gesprek over en door de dieren!
    Warme dierengroet Gina Biemans-Keers .
    tel 0161-492307. Heb er zin in!

    Reply
  3. Nu komt de aap uit de mouw. ( gewoon een leuke zinspeling )

    Waar is me muis ( comp programa )

    Spelt in de hooiberg

    Waar is joop ( volgens zijn vrouw een lekker dier )

    Dierenmanieren

    Ezeltje prikje

    Reply

Leave a Reply

