Dikke dertig voor publieken

Naaktenlelijk_3Op de burelen van de STER gaat weer een fles champagne open. Handenwrijvend zaten de zendtijdverkopers deze ochtend de vrijdag- en zaterdagcijfers te bekijken. Op beide avonden een dikke dertig procent marktaandeel voor de Publieke Omroep in de kassadoelgroep 20-49 jaar. Met o.a. Paul de Leeuw en de Lama’s als de turbo’s achter dit aaandeel. Het zijn dezelfde avonden waar ook de SBS-ers polonaise lopen. Op vrijdag heersen de Popstars en komt de totale groep uit op zo’n 32% aandeel. De zaterdag mag er ook zijn – voor degenen die er nog kracht voor hebben – met o.a. Wie Ben Ik als klapper. Alleen bij RTL wordt er veel Kleenex doorheen gejaagd. De resterende reeks van Million Dollar Wedding uitzitten (gisteren weer gezakt in kijkers) is net zo pijnlijk als het langzaam uittrekken van nagels. Daar kon een lelijke naakte man ook niets aan veranderen. Er kan niet gewacht tot de start van Ik Hou van Holland in november. Aangezien Popstars voorlopig doordendert is de vrijdagavond filmavond voorlopig verloren van RTL. Daar zou je een ingreep verwachten in de programmering. Dan ook nog het feit dat Popstars: de Uitslag ook naar de zaterdagavond uitbreidt. En we krijgen Domino Day nog natuurlijk..

Advertisements

One thought on “Dikke dertig voor publieken

  1. en dan hebben we het nog niet over al die clubs die zich voor de poulefase UEFA hebben geplaatst, dat zullen ze bij de commercielen ook niet echt grappig vinden

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s