Save my holiday!

RedmijnvakantieOp de televisiebeurs MIPCOM in Cannes zitten momenteel alle televisiebazen en producenten avond in en avond uit aan de bar van het Carlton om daar zaken te doen. En in een dronken bui wordt er nog weleens wat verkocht ook. Nederlands succes voor *hik* SBS en Palm Plus. Frankrijk, Engeland, Duitsland, Denemarken en Zweden hebben Red mijn Vakantie gekocht. Tenminste, meestal gaat het om een optie. In het programma gaat 007 Stegeman samen met gehaktballen inspecteur Rob Geus op bezoek bij Nederlanders met een vernaggelde vakantie. U weet wel, u staat te leunen tegen uw roestige balkonhekje op drie hoog en het hekje breekt af. Dat werk dus. Goed voor wekelijks 1,4 miljoen leedvermaak lovers.

Advertisements

3 thoughts on “Save my holiday!

  1. Dit soort formats staan voor de verloedering en versmalling van de tv-markt toch? Maar goed Febo heeft ook nog steeds klanten. Misschien tijd voor een nieuw type format zoals “Swapping Mortgages”. Internationaal grenzeloos programma met spannende elementen en, dat is uniek, geen winnaars! 🙂

    Reply
  2. Haha, Moet je voorstellen; 6 cameraploegen van 6 landen op populaire vakantiebestemmingen. Wordt nog druk straks aan de rand van het vervuilde zwembad…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s