Mannen, bier en Studio Sport

Dione_kijken_voor_het_voetbalHet doorploegen van de Wachttoren voor reclamemakend Nederland – de Adformatie – levert weer een toptopic op. Onderzoek toont aan (jawel) dat vrouwen negatief reageren op stereotiepe vrouwbeelden in reclame. Dus dat geval dat bij u thuis op de bank zit, koopt niet de hele tijd laarzen en rokjes om er sappig uit te zien. Ook die potjes voeg voor rimpels – die duurder zijn dan een luxe boormachine – worden niet gekocht om er uit te zien zoals die echt lekkere wijven van de reclame. Nee, echt niet. Is niet de werkelijkheid. Andersom heeft het wezen zonder Y gen er geen enkel probleem mee dat een man wordt neergezet als sterk stoer of heldhaftig. Is onderzocht dus waar. Geen verzet en geen onbegrip hiervoor van moeder de vrouw. Dus mannen van Nederland. Laat het u niet meer aanpraten. Stoppen met het bijpunten van uw schaamhaar. Voor huishouden heeft u nu eenmaal geen aanleg, met de heuptas lekker de open haard aanmaken, oprotten met die wijn uit de weet-ik-veel streek. Vanavond gewoon weer bierslurpend en schetenlatend Studio Sport kijken. Gewoon omdat het mag. Fijne avond.

Advertisements

One thought on “Mannen, bier en Studio Sport

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s