Telegraaf = clubblad SBS

Propogandajpeg_2Weer een opmerkelijk staaltje grondige onderzoeksjournalistiek van de Telegraaf vandaag. Programma directeur RTL4 Erland Galjaard wordt beschuldigd van partijdigheid. Over welke ramp hebben we het nu weer? Galjaard zit in een vakjury die na stemming en nominatie van het publiek mede mag bepalen wat het "TV moment van het jaar 2008" wordt. Het SBS-dagblad vindt het ‘opmerkelijk’ dat Galjaard mee mag stemmen omdat er een fragment van Effe geen cent te makken van RTL4 tussen de nominaties zit (lees: SBS6/Peter R de Vries fragment moet winnen). De wakkere ochtendkrant van Tokkie Nederland rept echter geen woord over mogelijke partijdigheid van een VARA gids hoofdredacteur die ook juylid is. Zou die dan niet heel objectief op het fragment van Paul de Leeuw stemmen?! En de deelname in de jury van partijdige publieke omroep-Anita Witzier, zou die niet op deze, deze of deze stemmen. Kortom, de Telegraaf is net zo objectief als een willekeurige woordvoerder van Hamas of de Israelische regering. Abonnement opzeggen kan hier ergens.

Advertisements

4 thoughts on “Telegraaf = clubblad SBS

  1. Telegraaf jaren geleden de deur uit gedaan door deze versimpeling van het zogenaamde nieuws.
    Is zeker niet de eerste keer dat tokkie krant zo partijdig is als de neten en de onafhankelijkheid niet echt houdbaar is bij deze nu wel erg enge krant.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s