Het Gesprek wordt kiosk

Barends_2De persberichten beginnen binnen te stromen mensen. Het Gesprek komt op gang. Eerder maakten we al melding van de collectebusfunctie van dit praatstation. Nu worden ze ook nog tijdschriftverkoper. Gisteren werd bekend dat Esta op woensdagen tussen 21.30 en 22.15 een programma gaat uitzenden (ja, het klinkt het een beetje kort voor vrouwen in gesprek). En vandaag werd bekend dat Nederlands meest bekende toupetdrager Frits Barend en dochter Barbara een programma gaan maken over toupetten haartransplantatie sport, cultuur, politiek, economie en zo. De Barend BV is ook al een tijdschrift begonnen, dus dat verkoopt dan lekker door zeg maar. Ook hier geen lange gesprekken zoals ooit de bedoeling was, maar gewoon op zondag tussen 20.15 en 21.00 uur.

10 thoughts on “Het Gesprek wordt kiosk

  1. Storms weer terug op het oude nest. Hahaha, wat een beetje eurobehoefte niet kan doen. Ruim een jaar terug was vriend Storms nog failliet en had hij met iedereen ruzie. Nu hij in Nina Brinks bed slaapt mag hij af en toe wat uit die oude sok daaronder vandaan halen en is hij dus weer welkom bij Het Gesprek. Opportunisme ten top. Dat komt natuurlijk nooit meer goed. Maar Storms mag ff bijstorten natuurlijk! Kijken hoe lang het duurt voordat Hendriks & Hendriks aan hun stutten trekken!

    Reply
  2. Geplaatst door: albert | 8 januari 2009 om 23:08

    kan me niet voorstellen dat dit de reactie is van Albert Treur?

    Persoon die me jaren zeikt dat ik geen reacties van hem in het openbaar mag vertellen over de Fam Mol en over de voorliefde van Linda voor Negers en anale sex, Nee ik begin daar echt niet over ik hou me mond dicht.

    Reply
  3. Kan iemand deze zwakzinnige, Futselaar genaamd, niet de bek snoeren. Mijn god, het is bijna een reden om deze weblog te mijden.

    Reply
  4. Geplaatst door: raalestuf | 13 januari 2009 om 13:55

    noem eens dingen wat niet klopt met juiste argumenten graagm wat ik gezegt heb??

    Reply

Leave a Reply

