RTL doet Joop van den Ende-truc

Lieke_lexmond_3RTL baas Bert Habets is niet uit de bladen te slaan deze dagen. Zo ook vandaag weer uitgebreid in de Volkskrant. Er wordt onder andere aangekondigd dat de dure TV sterren meer waar voor hun geld moeten leveren. Dus gaan ze mee naar adverteerders om gesponsorde programma’s te verkopen. Precies zoals Joop van den Ende dat in zijn beste dagen in Aalsmeer altijd deed. Zat je als sponsor lekker aan de koffie met de Endemollers , kwam opeens Ron Brandsteder of Caroline Tensen binnenstuiteren. Dat vonden de bazen bij adverteerders best wel geil hartstikke leuk. Dus was de deal gauw rond. Dus logisch dat Habets deze verkooptruc manier van werken uit de kast heeft gehaald. Dus heeft u, als gewaardeerder adverteerder, altijd al eens Carlo Boszhard, Robert Ten Brink, Wendy van Dijk, Lieke van Lexmond (foto) in levende lijven willen ontmoeten. Koop dan nu een programma bij RTL. Op=op!

10 thoughts on “RTL doet Joop van den Ende-truc

  1. Mijn hemel, een tiet hier, een tiet daar.
    Wordt een beetje sneue blog dit, lijkt SBS6 in de begindagen wel.
    Zal wel een gefrustreerde rukker zijn die webmaster hiero….

    Reply
  2. @ “Henk” (ook bekend als Frits en Max: 212.123.242.69): Net als op de tv HOEF je hier niet langs te komen op de log. Dus als het je niet bevalt. blijf dan lekker weg hier, terug je grot in.

    Reply
  3. Ik weet hoe blogs en cookies enzo werken. uitleg niet nodig, maar bedankt.
    Ik vind het leuk om hier te komen, anders kwam ik hier niet.
    Er valt me alleen iets op en dat wilde ik even aan de kaak stellen en eerlijk gezegd was het zelfs als flauwe grap bedoeld.

    Nu niet gelijk mensen wegsturen naar hun grot.
    Ademhalen.
    Ik zal volgende keer louter opbeurende en positief kritische en relevante opmerkingen plaatsen.
    Alaaf.

    Reply

Leave a Reply

