TV Format Challenge; De uitslag

MediamagnaatDe kredietcrisis heeft keihard toegeslagen bij zenders, producenten en adverteerders. Dat bleek vanmiddag toen drie gegegadigden hun TV Format idee aan Tina Nijkamp (SBS6), Ivonne Boumeester (Unilever) en Peter Adrichem (Endemol) mochten proberen te verkopen op het MWG Congres. Alhoewel er af en toe werd geroepen "goed idee" of zelfs "geniaal idee", hadden de "Draken" geen eurocent over voor een optie op de drie ideeen. De mening van de juryleden was al net zo eenduidig als die van politici over de Gazastrook. Ofwel; elk jurylid koos een ander idee als beste van de slechtste. Gek genoeg nam uiteindelijk iemand uit het publiek (foto) met meer verstand van druiven een optie van 2.000 euro op een van de formatideeen. Even afwachten of het idee bij hem verder zal rijpen en alsnog doorbreekt.

Huishoudelijke mededeling: de voltallige redactie van dit weblog heeft een ski-uitje volgende week. Dit alles in het kader van de teambuilding. En dat allemaal dankzij uw massale geklik op de Google advertenties hier links. Nogmaals hartelijk dank. Maar nu even een weekje geen activiteit.

Advertisements

3 thoughts on “TV Format Challenge; De uitslag

  1. Wat mankeert er aan Live and Cockring? Gewoon een gezellig homoprogramma op RTL4 zondagmiddag. Carlo en Irene kunnen dan gewoon voort. Sponsoren Corus (stalen ringen) en KY (glijmiddel) en Unilevel. Geen A merken maar H merken. Moet kunnen. Fijne vakantie Ruud….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s