Sabattical voor Arie Blootsma

Arie_mmmmDat je als EO boegbeeld ontkent dat er een aannemer bestaat die in 6 x 24 uur de aarde in elkaar klust is nog te behappen door de EO directie. Maar dat de getatoeerde Yorin Pokemon van weleer schaars gekleed Linda lezeressen probeert op te geilen is not done. Dus kan Arie Boomsma even genieten van een verplichte drie maanden lange vakantie. Jezus, wel lekker zult u wel denken. Dat wil ik ook. Maar Arie wil snel weer op de buis: Hij kondigt aan dat hij de komende maanden gaat proberen het vertrouwen van de EO en de achterban van de omroep terug te winnen. "Want ik wil mij ook in de toekomst inzetten voor de EO en in mijn leefomgeving laten zien wat het geloof in Jezus voor mij betekent.". Amen..

2 thoughts on “Sabattical voor Arie Blootsma

Leave a Reply

