De tafel van 2 weken

Tafeltje_dekje_2Paul de Leeuw heeft nog veel te leren met het producentje spelen. In de Telegraaf zegt hij De Tafel van 5 nog twee weken de tijd te willen geven. Het kijkcijfer niveau bevindt zich momenteel op het niveau van Balduin de Rioolrat. Zo rond de 70.000 kijkers. Degene die het programma op zeven uur ‘s avonds heeft geprogrammeerd moet minimaal stomdronken zijn geweest. De vijf meisjes worden verpletterd door Albert Verlinde en Matthijs van Nieuwkerk. Daar gaan twee weken sleutelen aan een slappe formule niets aan veranderen. Over twee weken dus een overlijdensbericht van dit programma. De eerste die de Kerst niet haalt. Paul, allemaal part of the deal..

Advertisements

6 thoughts on “De tafel van 2 weken

  1. Volgens mij bepaalt de zender de levensduur en niet de producent. Wat gaat hij doen de productie, voor niets terug nemen? Hij bekent schuld en dat gaat hem veel geld kosten. Beginners fout!

    Reply
  2. lijkt op de denkfout van John de Mol destijds bij het-eind-van-de-middag-programma “thuis”
    bij RTL geproduceerd iov John de Mol bij Blue Circle . Hierbij mosten “grote namen als Gordon Koblenko en Groothuizen garant staan voor het succes dat het originele format in de VS wel behaalde…
    Tsjaaa daar waren bloedserieuze anchor-types vergelijkbaar met Paul Witteman hier ineens een stuk menselijker. In dat format gaven zij niet alleen blijk van een hoog algemeen ontwikkelingsniveau, een analytisch denkvermogen gecombineerd met een verbale flair waardoor alle ingewikkelde zaken xc3xabasy to understand ter tafel kwamen zonder afbreuk te doen aan de inhous en… deze voorheen nooit persoonlijk wordende presentatoren gaven in dat VS “thuis” format ook nog eens hun eigen mening over een groot aantal issues die daar besproken werden want op dat moment speelde in de maatschappij en onderdeel van de waan van de dag… >.. Dat was natuurlijk bijzonder… als je als kijker jaaaaarenlang een paar vertrouwde “koppen” kent die je altijd goed en serieus van nieuws en achtergronden voorzien dan is het intrigerend om na al die jaren juist deze “koppen” om te zien vormen in mensen… en hen op ‘n persoonlijker vlak te leren kennen, maar uiteraard wel binnen context waarin zij bij ons respect hebben afgedwongen in de voorafgaande periode…

    Net als bij thuis wordt ook hier gedacht dat als je maar lekker uitziende en grappige “BN-ers” in dit geval vrouwen, bij elkaar neerzet dat het dan wel goed komt… maar de vraag is natuurlijk wie zijn die vrouwen in de ogen van de doelgroepkijkers??? en wat wil deze doelgroep eigenlijk.

    Deze doelgroep (net5) is bij uitstek kritisch, hoger opgeleid dan gemiddeld weten heel goed wat zij willen en prikken zonder enige moeite door de facade van TV… ‘t stelt niets voor en dat weet je al als je de presentatoren (Katja en Daphne) in de promo’s hebt gehoord.

    ZSM stoppen ik twijfel niet aan Karin de Groot ( net5 baas) zij zal de Leeuw niet lang meer geven…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s