Mies deelt uit

MiesbouwmanzegmaardagmetjehandjeMies Bouwman, u weet wel die goedlachse, lieve televisiepresentatrice die vanaf de jaren vijftig tot begin jaren negentig heerste op de Nederlandse televisie, deelt uit. In het VK Magazine, zegt ze eens echt wat ze van de tv van vandaag de dag vindt. Onder het motto van, ik ben 80, wat kan mij het nog schelen. Enkele quotes:

"In de loop der jaren zijn er tien mensen langs geweest die advies wilde. Wat ze allemaal vooral wilden weten was hoeveel je kunt verdienen"

"Het zijn merendeel toch allemaal dezelfde jongens en meisjes in dezelfde kleertjes met dezelfde autocue"

"Ik kijk nooit naar Boer zoekt vrouw. Het scoort ongelofelijk, dus: lang leve Yvon Jaspers, maar ik heb er helemaal niks mee"

"Frits Sissing wilde heel graag met me praten,maar ik zei: dat doe ik niet. Ik wens je echt geweldig veel succes, maar je bent oud en wijs genoeg"

Tenslotte over Jack Spijkerman:

"Ik zie ‘m nu weer bezig, fantastisch dat hij het niet opgeeft. Maar ik denk tegelijk: Jack even dimmen jongen. Dat nieuwe programma Wat vindt Nederland is zo ongelooflijk opgefokt. Ik word er bloednerveus van".

5 thoughts on “Mies deelt uit

  1. Jack Spijkerman had nooit terug mogen komen. Schijnt een prive prestige project te zijn van J.de Mol om Spijkerman koste wat kost…op de buis terug te brengen. Spijkerman, de meest uitgekotste (door eigen toedoen !) ‘presentator’ (kuch) ooit.
    Weer wordt een avond verpest door deze agressieve schreeuwlelijk zonder talent en een metersdikke beton plaat voor zijn hoofd. Geen enke zelfinzicht siert hem (mist hij vermoedelijk de intelligentie voor) Dank hoor, J.de Mol.

    Reply

Leave a Reply

