Oh oh scoren met Cherso

Zuipen We hadden het een beetje voorspeld. De tieners van Oh Oh Cherso met het IQ van een naaktslak die neuken wat er te neuken valt, maakt niet uit met wie als het maar maat meloen heeft en een hartslag, kotsten samen maar liefst een miljoen kijkers bij elkaar. Het marktaandeel was maar liefst 40% op 20-34 jaar en bijna 30% op de kassadoelgroep 20-49 jaar. In totaal vergaapten een miljoen mensen zich aan deze freakshow. En dat allemaal ingeleid door Expedition Robinson waar modelcrimineel Kim Feenstra zich tot ware heldin ontpopt. Ook hier was een miljoen kijkers te noteren met een 26% marktaandeel 20-49 jaar. En dus was RTL5 gisteren marktleider met 17% aandeel. Moraal van het verhaal, RTL groep blijft rollen.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s