Het geheim van SBS

Niet_zeggen_waar_het_geheim_is Ze zijn het kwijt bij SBS. Het geheim van het succes. In januari was de pijn al groot. Een aandeel van 22,3% in 20-49 jaar betekende een score die een volle drie en een half punt lager lag dan dezelfde maand van het rampjaar 2010. En ook in februari wil het niet lukken. Secret Story werd verstikt door bronstige boeren en de woest schaatsende Wust. De twee uur durende openingshow van Big Brother 2.0 op Net5 moest het met slechts 541.000 kijkers doen. De enige hoop is dat jonge vrouwen (gisteren aandeel 19%) het in hun dagelijkse kijkgedrag gaan opnemen. De stemming op #secretstory was vooralsnog wisselend. All You Need is Love zit momenteel weer lekker in de tijdsgeest en ging richting de 2 miljoen, SBS6 met lege handen achterlatend op de zaterdag. Op vrijdag heeft RTL4 de boel ook op de rit. De score van de X factor was met 29% aandeel op 20-49 jaar twee keer zo hoog dan het IJsdansen op SBS6. Ook het geheim van het playbacken is voor Gerard Joling totaal onvindbaar. Zelfs de meest verschrikkelijke Amerikaanse Mike homeshopping commercial is er nog een kunstwerk van synchronisatie bij. Hoe dan ook, RTL blijft winnen en winnnen. Dag na dag, na week, na maaaaand…

Advertisements

One thought on “Het geheim van SBS

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s